Alpy 23. 6. - 27. 6. 2006

Nastal dlouho očekávaný den a odpoledne hned po práci vyrážíme na Moravu do Mikulova. Z Čech nás jede přesná polovina naší malé Alpské expedice. Čtyři stroje, čtyři řidiči a dvě spolujezdkyně. Pro nás je to vlastně křest, protože takovou cestu s takovými kilometry jsme ještě neabsolvovali. Do Mikulova jsme se dostali až navečer po sedmé hodině. Dopředu jsme měli zamluvené ubytování v penzionu Prima s motorkama na zamčeném dvoře. Po zabydlení jsme vyrazili na večeři a po jedenácté na kutě, plni očekávání dnů příštích.

Sobota 24. 6. 2006
Ráno budíček v půl osmé. Ještě navštívíme pěšmo Billu pro čerstvé pečivo a po snídani odjíždíme k benzínce Shell, kde máme sraz. Po posledním natankování za koruny se jdeme osobně seznámit s ostatními, protože povětšinou se známe jen z e-mailů. Když se Eva s Yvčou po tři čtvrtě hodině konečně dočkaly hemenexu a pojedly, ještě pár organizačních věcí a vyrážíme. Za čárou se stavíme pro dálniční známky a pak už pokračujeme na Vídeň a dál na Murau. Udělali jsme si asi 60km zajížďku za účelem návštěvy lomu na železnou rudu. Stálo to ale za to. Vidět, jak lidi dokážou "ukrást" celý alpský kopec a ještě se tam povozit v 50ti tunové sklápěčce... Po exkurzi už pokračujeme rovnou do Murau. Pak už jenom šest a půl kilometrů serpentin do prudkého kopce a jsme na místě. Seznámíme se s paní domácí, ubytujeme a konečně sprcha a odpočinek.

Highslide JSHighslide JSHighslide JSHighslide JSHighslide JSHighslide JSHighslide JSHighslide JSHighslide JSHighslide JSHighslide JSHighslide JSHighslide JSHighslide JSHighslide JSHighslide JS